Õppetöö korraldus
Koolis rakendatakse eestikeelset õpet, LAK-õpet ning osalist eestikeelset õpet I, II ja III kooliastmes.
Õppe- ja kasvatustöö peamiseks vormiks on enamasti tund, kuid õppetöö võib toimuda ka teistes õppevormides: paaristund, projektitöö, õppepäev, iseseisev töö.
Õppetunniks loetakse tundi, milles toimub juhendatud õpe. Õppetund võib toimuda kooli ruumides, kooli territooriumil, linnaruumi erinevates õpipaikades ja osaledes programmis "Pärnu linn kui õpikeskus". Õppekäigud kavandatakse õpetaja töökavas.
1.- 4. klassi õpilastel on päevakavas pikapäevarühma tunnid, kus pannakse alus esmastele õpioskustele ja –harjumustele.
Koolis rakendatakse eestikeelset õpet, LAK-õpet ning osalist eestikeelset õpet I, II ja III kooliastmes.
Õppe- ja kasvatustöö peamiseks vormiks on enamasti tund, kuid õppetöö võib toimuda ka teistes õppevormides: paaristund, projektitöö, õppepäev, iseseisev töö.
Õppetunniks loetakse tundi, milles toimub juhendatud õpe. Õppetund võib toimuda kooli ruumides, kooli territooriumil, linnaruumi erinevates õpipaikades ja osaledes programmis "Pärnu linn kui õpikeskus". Õppekäigud kavandatakse õpetaja töökavas.
1.- 4. klassi õpilastel on päevakavas pikapäevarühma tunnid, kus pannakse alus esmastele õpioskustele ja –harjumustele.