Põhimäärus
Kooli põhimäärust saab lugeda siin Pärnu Tammsaare Kooli põhimäärus
Pärnu Linnavolikogu 19.12.2019 määruse nr 42 „Pärnu Tammsaare Kooli põhimäärus“ muutmine m/11/2024.
Kooli alusväärtused, eesmärgid ja ülesanded
Kooli alusväärtused on:
1) isiksuse areng;
2) usaldusväärsus;
3) mitmekultuurilisus;
4) kaasaegsus;
5) hoolivus;
6) tervis ja keskkond.
Koolil on nii hariv kui ka kasvatav eesmärk. Kool aitab kaasa õpilaste kasvamisele loovateks, mitmekülgseteks isiksusteks, kes suudavad ennast täisväärtuslikult teostada erinevates rollides: perekonnas, tööl ja avalikus elus.
Kooli ülesanded on:
1) kõigi õpilaste ja töötajate igakülgset arengut toetava turvalise õpi- ja töökeskkonna loomine;
2) isiksusekeskse ja lapsesõbraliku põhihariduse võimaldamine;
3) õpilaste individuaalsusega arvestamine ja õpijõudluse toetamine;
4) õpilaste õpihuvi, õpioskuste ja positiivse minapildi toetamine;
5) õpilaste sotsiaalse ja kultuurilise identiteedi kujunemise toetamine, Eesti ühiskonda integreerumise toetamine, vene keele ja kultuuri säilimise ja arengu toetamine;
6) järgmisel haridustasemel ja igapäevases elus võimetekohaseks toimetulekuks tingimuste loomine.
Kooli põhimäärust saab lugeda siin Pärnu Tammsaare Kooli põhimäärus
Pärnu Linnavolikogu 19.12.2019 määruse nr 42 „Pärnu Tammsaare Kooli põhimäärus“ muutmine m/11/2024.
Kooli alusväärtused, eesmärgid ja ülesanded
Kooli alusväärtused on:
1) isiksuse areng;
2) usaldusväärsus;
3) mitmekultuurilisus;
4) kaasaegsus;
5) hoolivus;
6) tervis ja keskkond.
Koolil on nii hariv kui ka kasvatav eesmärk. Kool aitab kaasa õpilaste kasvamisele loovateks, mitmekülgseteks isiksusteks, kes suudavad ennast täisväärtuslikult teostada erinevates rollides: perekonnas, tööl ja avalikus elus.
Kooli ülesanded on:
1) kõigi õpilaste ja töötajate igakülgset arengut toetava turvalise õpi- ja töökeskkonna loomine;
2) isiksusekeskse ja lapsesõbraliku põhihariduse võimaldamine;
3) õpilaste individuaalsusega arvestamine ja õpijõudluse toetamine;
4) õpilaste õpihuvi, õpioskuste ja positiivse minapildi toetamine;
5) õpilaste sotsiaalse ja kultuurilise identiteedi kujunemise toetamine, Eesti ühiskonda integreerumise toetamine, vene keele ja kultuuri säilimise ja arengu toetamine;
6) järgmisel haridustasemel ja igapäevases elus võimetekohaseks toimetulekuks tingimuste loomine.