Uudised

Metoodikakeskuse töötuba õpetajatele 18. november svetlana.solomonova


14.novembril 2024 toimus Pärnus muukeelsete õpilaste õpetajate ja tugivõrgustiku praktiline infopäev „Kes püüab kõigest väest, saab üle igast mäest“.

Infopäev pakkus huvi üle 70 inimesele Pärnu linna lasteaedadest ja koolidest. Infopäeva esimesel poolel kuulati ettekandeid. Meie ettekande teema oli “Muukeelsete õpilaste õpetajate toetavad tegevused Pärnu piirkondlikus LAK-õppe metoodikakeskuses”, kus me tutvustasime metoodikakeskuse eesmärke, tegevusi, toimunud ja eesolevaid üritusi.

Infopäeva II poolel toimusid õppetoad. Meie viisime läbi töötoa “LAK-õppe praktilised harjutused, õppematerjali loomine ning ootused piirkondlikule LAK-õppe metoodikakeskusele”

Töötoa teemad: Aktiivõppemeetodite käsitlemine ja läbimängimine, sh õppevahendite valmistamine, lähtudes LAK-õppe põhimõtetest, mida saab rakendada klassides, kus õpivad muu kodukeelega õpilased. Õpetajate ootused piirkondlikule metoodikakeskusele.

Sihtrühm: lasteaia ja I kooliastme õpetajad

Aeg lendas ja 60 minutit möödus märkamatult. Väljapääsupassist lugesime positiivset tagasisidet ja tahet teha metoodikakeskusega koostööd. Oli hea tunne, et oleme õigel teel.

Piirkondliku LAK-õppe metoodikakeskuse korraldajad Reet Merilaine ja Merle Taggu

14.novembril 2024 toimus Pärnus muukeelsete õpilaste õpetajate ja tugivõrgustiku praktiline infopäev „Kes püüab kõigest väest, saab üle igast mäest“.

Infopäev pakkus huvi üle 70 inimesele Pärnu linna lasteaedadest ja koolidest. Infopäeva esimesel poolel kuulati ettekandeid. Meie ettekande teema oli “Muukeelsete õpilaste õpetajate toetavad tegevused Pärnu piirkondlikus LAK-õppe metoodikakeskuses”, kus me tutvustasime metoodikakeskuse eesmärke, tegevusi, toimunud ja eesolevaid üritusi.

Infopäeva II poolel toimusid õppetoad. Meie viisime läbi töötoa “LAK-õppe praktilised harjutused, õppematerjali loomine ning ootused piirkondlikule LAK-õppe metoodikakeskusele”

Töötoa teemad: Aktiivõppemeetodite käsitlemine ja läbimängimine, sh õppevahendite valmistamine, lähtudes LAK-õppe põhimõtetest, mida saab rakendada klassides, kus õpivad muu kodukeelega õpilased. Õpetajate ootused piirkondlikule metoodikakeskusele.

Sihtrühm: lasteaia ja I kooliastme õpetajad

Aeg lendas ja 60 minutit möödus märkamatult. Väljapääsupassist lugesime positiivset tagasisidet ja tahet teha metoodikakeskusega koostööd. Oli hea tunne, et oleme õigel teel.

Piirkondliku LAK-õppe metoodikakeskuse korraldajad Reet Merilaine ja Merle Taggu